Zaterdag ging ik
weer eens bij Costo shoppen. Costo is een fenomeen in Noord-Amerika. Het is een
Makro-achtige winkel; groot, verkoopt alles in grootformaat. En verkoopt van
alles en nog wat. Je moet een pasje kopen (ca $80/jaar) om er te kunnen
shoppen, maar krijgt weer 1% van je jaarlijkse uitgaven in de vorm van waardebonnen
terug.
Shoppen bij Costo
is niet leuk, want het is altijd afgeladen. Maar ze verkopen uitsluitend de
beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Dus; de beste steaks. Megapakken wc-papier.
Maar ook kleding. Als je voor tussen $20-$30 een merkspijkerbroek wil
aanschaffen (Calvin Klein, Tommy Hilfigger, etc) dan moet je hier zijn. En ze
hebben altijd leuke hebbedingetjes. Zoals kortingsbonnen voor de beste
restaurants en attracties in de omgeving, een pinguin-kofferset (gekocht voor
Aimee), een slee in motorvorm (gekocht voor Kevin), een Bonsai boompje (gekocht
voor Isabelle) en zoals vandaag een drijvend opblaaseiland voor zeven
volwassenen inclusief ligkuipjes en voetbadje (niet gekocht – wat moet je
ermee?!?).
Geen opmerkingen:
Een reactie posten