Een jaar geleden
werd ik via Twitter gecontacteerd door een bekende “marketing-goeroe”, David
Meermann Scott http://www.davidmeermanscott.com. David had interesse in een reis naar Antarctica
en had daar een grote wens; hij wilde daar een presentatie geven, zodat hij op
alle zeven continenten les gegeven zou hebben. Terwijl mijn verkoop-collega’s
de boeking in orde maakten, werkte ik samen met David een onderwerp uit, wat
ook interessant zou kunnen zijn voor mede-passagiers: Hoe kan je (nieuwe)
marketingtechnieken zoals sociale media gebruiken, om Antarctica te helpen beschermen.
Zijn presentatie werd een groot succes en David was een blije klant.
Bijna een jaar
later is David’s nieuwe boek uitgekomen; “The
New Rules of Sales and Service”. http://www.amazon.com/The-New-Rules-Sales-Service/dp/1118827856. En wat blijkt? Vanaf het begin wordt
Quark Expeditions als voorbeeld aangehaald, over hoe je succesvol kunt verkopen
en uitstekende service kunt verlenen. Inclusief persoonlijke complimenten voor
ondergetekende. Quark wordt op 9 pagina’s aangehaald in het boek, ik zelf drie
keer. Wow!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten