Vermoeid door de
inspanning en concentratie melde ik me ’ s avonds thuis, waar we snel inpakten
en koers zetten naar Toronto Pearson Airport. Om elf uur ’s avonds steeg de
B747 van KLM op richting Nederland. Het viel me op dat KLM nu wel heel veel
stoelen aanbiedt naar Toronto, want we vlogen in een van de slechts zeven
volledige passagiers B747s. Dus ruim vierhonderd goed gevulde stoelen!
De Lagerweijtjes
maandag 30 juli 2012
Karten en vliegen
Vrijdag namen we
bij Quark afscheid van collega Francesco. En hoe kan je beter afscheid nemen
van een Italiaan, door hem een potje scheuren aan te bieden? We gingen dus met
het hele team karten. Een grappig detail; na een paar eerste rondjes waarin de
individuele rondetijden werden gemeten, werden we in teams van 2 gezet. En
daarna begon iets wat ik in Nederland nog niet had gezien; een uursrace, waarin
je zoveel mogelijk rondjes moet afleggen met je team. Inclusief verplichte
chauffeurs-wissel in de pit die dus zo snel mogelijk diende te gebeuren. Het
gevolg is een fanatieke strijd, waarin wagentjes toch af en toe tegen elkaar
klappen. Of elkaar afsnijden. Ik werd uiteindelijk tweede, maar mede omdat ik
door een collega zo hard de kant in werd gereden dat mijn wagentje vast kwam te
zitten onder de autobanden.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten