En jawel, na het
uitstekende rapport van Kevin heeft ook Aimée een crècherapportje thuisgestuurd
gekregen. Hierin worden zaken als motoriek en sociale vaardigheden besproken.
En taal, hoewel we het niet altijd eens zijn met de leraressen. “English
is her second language and Aimee has no difficulty sharing her most recent
experiences, thoughts and feelings”. Nou juffen, maakt daar maar gerust van dat Engels haar eerste taal is
geworden. Helaas. Want ondanks onze hardnekkige pogingen om Nederlands met haar
te praten, holt haar Nederlands achteruit. Maar als we weer in Nederland zijn
komt dat zo weer goed.
Het rapport is
heel positief en herkenbaar. Ookal
komt af en toe haar enigszins dominante karakter naar voren “She participates really well during group
discussions but at times may need teacher reminders to allow her friends to
have a turn to answer the questions”. O ja, en komt niet aan “haar” speeltjes
“She initiates play with her peers and at
times may have some difficulty awaiting turn and sharing a popular toy”.
Maar zoals gezegd, het is een heel positief rapport. “Aimée is a great student in the Pooh Bear room who has developed many
great skills throughout the year. She’s eager to learn and shows great interest
in our program. Aimee is a loving child who enjoys one to one time with her
teachers”. Trots!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten