De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

dinsdag 15 februari 2011

Over Pepsi en Quark

Even een korte update over het werk. Als eerste moet ik even klagen over hoe het is om met iemand van Pepsico samen te wonen. Mijn gratis-bij-McDonalds-gespaarde Coca Cola glazen zijn “plotseling” allemaal verdwenen. Ik kon Isabelle nog net met een schaar afhouden van Kevin’s Coca Cola dekbed. En als ik bij gebrek aan Pepsi-Max buiten de deur een blikje Coca Cola light drink, dan moet dat uiteraard onherkenbaar (verstopt in een handschoen werkt goed).
En hoe gaat het bij Quark? We hebben de afgelopen maanden heel veel gedaan. Allereerst hebben we verkoop gereorganiseerd waardoor klanten in principe nog maar contact hebben met één en dezelfde persoon. Daardoor konden we ook het team opnieuw indelen en onze openingstijden verruimen (van 9 tot 5 naar 8:30 tot 8:00). Voor de komende jaren legden we de Sea Spirit vast, een prachtschip. http://www.quarkexpeditions.com/why-quark/ways-save/save-15-sea-spirit-cruises
Met de komst van de Sea Spirit hadden we de mogelijkheid om één van de oudere Rusische schepen met pensioen te sturen. Helaas werd dat mijn eigen Ioffe, waarmee ik in juni nog naar Spitsbergen ben gegaan.  http://spitsbergen-met-sawadee.blogspot.com . We hebben namelijk ook nog het zusterschip van de Ioffe in dienst, de Vavilov, en die is met afstand de betere van de twee.  De Vavilov ziet er beter uit, is betrouwbaarder en heeft in tegenstelling tot de Ioffe een geweldige top lounge.  Helaas  Ioffe, het ga je goed.
Kom je op Atlanta airport, dan zie je waarscijnlijk een tentoonstelling die we sponsoren http://www.quarkexpeditions.com/Santiago-Vanegas. Voor deze promotie lanceerden we ook een speciale site voor smartphones (mobiele telefoons met internet). En wil je gratis naar de Noordpool, dan moet je opschieten met je deelname aan de volgende promotie http://www.blogyourwaytothenorthpole.com

1 opmerking:

  1. Isabelle
    Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik hoop dat jullie een heel fijn weekend hebben
    Maak er een fijn weekend van
    Heel veel liefs Dicky









    Isa

    BeantwoordenVerwijderen