De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

maandag 11 juni 2012

Shoppen in Vaughan Mills

Na de voetbalwedstrijd was het hier nog vroeg. Isabelle en ik hadden een shopmiddagje gepland en de kids gingen spelen bij Erika. Isabelle en ik gingen naar het winkelcentrum Vaughan Mills http://www.vaughanmills.com, dichtbij Chuck-E-Cheese en Canada Wonderland, een leuk winkelcentrum met ook enkele factory outlets. Ik had dringend een pak nodig. Uiteindelijk vond ik deze in de Hugo Boss store, waar we perfect werden geholpen door een verkoper die echt verstand had van pakken en pasvormen. En me gelijk een paar mooie schoenen erbij aansmeerde, maar dat mag dan ook als je een uitstekende verkoper bent. Ook de grote Tommy Hillfiger store was een succes voor ons. Met volle tassen haalden we onze kids weer op, die ook een prima middag hadden gehad.

Thuis keken we de volgende Cheerleader video, en wisten we gelijk waar het probleem van Nederland door kwam; geen cheerleaders. http://chill.com/scott/post/2fa8e98e73ab46f6b14806cbf3f79790/miami-dolphins-cheerleaders-call-me-maybe-by-carly-rae?utm_campaign=user_post_sharing&utm_content=2fa8e98e73ab46f6b14806cbf3f79790&utm_medium=twitter&utm_source=users&utm_term=f7e4aabd9806404fabcdf5307858718a. Geloof het of niet, maar het was Aimée die dit filmpje het leukst vond. Zij zette de boxjes van de computer op z’n hardst en ging gezellig mee dansen. En toen wist ik dat, ondanks de aantrekkelijke dames in de video, het mooiste meisje toch hier in ons huis woont.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten