De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

dinsdag 17 september 2013

Weekend met zwemmen en bezoek

Het was weer een lekker relaxed weekend in Toronto. Zaterdag hadden onze kids een playdate met Derrick, een chinees jongetje uit Kevin’s klas, waar ze allebij graag mee spelen. Onze kinderen zijn gek op playdates en bezoek; het is altijd een hoogtepunt voor ze.

Daarna profiteerden we nog even van het lekkere weer en doken we het zwembad in. http://www.youtube.com/watch?v=bwCRRmLx6Zo&feature=c4-overview&list=UUvlTmnh1DMZBNL6jUBclWqg. Ik besloot het zwembad in te duiken met mijn waterdichte camera voor enkele Jaws onderwatershots. http://www.youtube.com/watch?v=vIkQo5Ii_WI&feature=c4-overview&list=UUvlTmnh1DMZBNL6jUBclWqg. De betere Nirvana Nevermind onderwatershots maakte ik in het volgende filmpje http://www.youtube.com/watch?v=wEEfqw0WLkQ.

Zondag gingen we uiteraard een naar judo, ’s middags ging ik rennen in het prachtige Blythwood ravijn en Sherwood Park bij ons in de buurt. Het is een ongeloofelijk stukje natuur, met tweehonderd jaar oude bomen en een kabbelend riviertje. Heerlijk om te rennen en voor de frisse neus. En op een gegeven moment weg te dromen bij enkele huizen die er staan, met enorme tuinen, midden in het groen, maar ook midden in een miljoenenstad.

Aan het einde van de dag kregen we bezoek. Mr Ito, de Quark Expeditions vertegenwoordiger in Japan was op bezoek, en aangezien ik vanaf maandag op reis ben, had ik hem zondag bij ons voor het diner uitgenodigd. Samen met collega’s Andrew en Push. Het was een leuke avond met lekker eten dat we hadden besteld. En de kinderen vinden elk bezoek bijzonder en interessant, en zijn een fantastisch gastvrouwtje en -heertje. Onze gasten gingen na een mooie eindshow van de kinderen tevreden naar huis en hotel.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten