De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

vrijdag 5 augustus 2011

Spierpijn, massages en tandartsen.

Maandagavond besloot ik mijn naderende midlife-crisis van me af te sporten door te gaan waterkskieen op de relatief nieuwe waterskibaan tussen Houten en Nieuwegein. http://www.downunderrecreatie.nl. Een uurtje waterskieen kost hier 18 Euro, dus een goede prijs voor zoveel lol. En in de praktijk ben je langer bezig, want ik kon mij eerder melden. Alleen......de dagen erna......mijn hele lijf was één blok spierpijn. Leuk, zo fanatiek sporten.
Dinsdag was gelukkig een dag om bij te komen. De kids gingen naar zus Karin in Ermelo en wij gingen naar de sauna inclusief een massage voor mijn oude gehavende lichaam. ’s Avonds hadden we een BBQ bij Karin en Berry, voordat we laat weer vertrokken richting Houten.
Volgende activiteit was de leukste activiteit van de week. En dat is zeer ironisch bedoeld. Want we gingen woensdag met z’n allen naar de tandarts. De kids kwamen er goed van af, ik mocht ook niet klagen met een sealing maar Isabelle mocht de tandartsboor begroeten.
Tussendoor hadden we nog in het nieuwe winkelcentrum van Vleuterweide geluncht, bij een Grieks tapas restaurantje http://www.wix.com/greece_2010/olive, wat de vakantiesfeer er weer helemaal inbracht. Aan het einde van de middag zette we koers naar Oma Nel en Opa Willem in Zoetermeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten