De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zaterdag 10 januari 2015

Koude start

Zo, de kop is er weer af. Het eerste weekje van 2015 zit er al weer op. En zoals geschreven werd het een heel koud weekje. Ondanks de kou liep ik toch op maandag, dinsdag en vrijdag naar kantoor en rende terug. Tot afgrijzen van sommige collega’s. Ik ben blijkbaar al meer een Candees of Poolreiziger dan hen. Maar op Woensdag, toen de gevoelstemperatuur daalde tot -30c, gaf ik het ook op en ging gewoon met de auto naar het werk.

Donderdag ging ik een dagje naar Atlanta voor twee afspraken. Bij aankomst in Atlanta viel meteen het zonnige weer op. Lekker dacht ik, dan kan ik hier even opwarmen. Mis. Bij buitenkomst van het ook daar bijzonder koud, iets wat daar toch wel uniek is.

Vrijdag verhuisde ik een groot aantal spullen van mijn kantoor naar huis. Het is de bedoeling dat ik de komende weken mijn afwezigheid bij Quark afbouw naar twee dagen in de week; en als ik niet op reis ben, dan werk ik thuis.

De kinderen draaide ook weer een gewone schoolweek; in het begin moesten ze nog wel even wennen aan het tijdsverschil. Met name Aimée kwam erg vermoeid thuis. Kevin werkte deze week aan een speech over het Sick Kids ziekenhuis. Die hij volgende week zal geven. En zo hebben we weer een goede, maar koude start gemaakt in het nieuwe jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten