De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

dinsdag 27 januari 2015

New York Times Travel Show

Donderdag en vrijdag bracht ik een bezoek aan de New York Times Travel Show (beurs). Ik was er nog nooit geweest, maar nu er drie bedrijven uit mijn  portfolio aan meededen, ging ik er eens kijken. Verwacht niet dat het een leuk kijk- en rondloop-uitje is. Ik had donderdagavond een persbijeenkomst gevolgd door een laat diner. Vrijdagochtend had ik afspraken van om half acht (over verzekeringen, voor mij niet het meest interessante onderwerp) tot vijf uur. Tussendoor stond ik de pers te woord en sprak ik met verschillende klanten en partners. Ook voor de medewerkers is de beurs een hoogtepunt van het jaar, hoewel het echt hard werken is op een beurs. 
Uiteraard krijg je ook nog wat mee van het altijd bruisende New York. En dat op slechts een uurtje vliegen vanuit Toronto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten