De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zaterdag 24 maart 2012

Toegangspoort Miami

Dinsdagavond vloog ik voor een dagje naar Miami, waar het deze week niet veel warmer was dan in Toronto. Miami is nog altijd het centrum van de cruise-industrie ter wereld, dus hier zitten leveranciers, scheepseigenaren en klanten. Behalve het cruisecentrum is Miami ook de Amerikaanse toegangspoort naar het Caribische gebied en Zuid Amerika. Als je langs de diverse gates loopt, zie je genoeg bestemmingen waarbij je denk “daar zal ik nog wel eens heen willen”. Bahamas, Bermuda, Cayman eilanden. En er zijn nu zelfs directe vluchten naar Cuba. Uiteraard nam ik braaf het vliegtuig naar huis, naar Toronto. Waar ik drie uur later een prachtige landing maakte, op een heldere en zonnige dag. Jawel, ik moest maar weer een landingsfilmpje maken! http://www.youtube.com/watch?v=E9D6j220YAU

Geen opmerkingen:

Een reactie posten