De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

dinsdag 5 maart 2013

Reistikkertje

Zondag begon zoals onze meeste zondagen met judo. ’s Middags speelde ik reistikkertje met Isabelle. Net thuis, gaf ik het reisstaafje door aan Isabelle die in de namiddag naar Chicago vertrok. Toen stonden Kevin en ik al weer op de lange latten bij Earl Bales park.

Halverwege een afdeling zag ik Kevin’s meester aan de zijkant staan, wachtend op zijn leerlingen om één voor één naar beneden te komen. Ik stopte naast hem en kon het weer niet laten om een filmpje van mijn kleine man te maken.  
 http://www.youtube.com/watch?v=9y0jqL3AwtM&list=UUvlTmnh1DMZBNL6jUBclWqg&index=1

’s Avonds hadden we helaas zonder Isabelle het afscheidetentje van de Oma’s in hun favoriete restaurant, wat ook poplulair is bij de kinderen; het buffet bij de Mandarin. De kinderen vielen op het buffet aan als hongerige wolven.  Ik denk dat we ze rest van de week nauwelijks meer eten hoeven te geven…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten