De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 3 maart 2013

Zakenreizen en sneeuw

Het was het weekje weer wel.

We hadden zoals geschreven de oma’s op bezoek, dus de kinderen waren in de wolken. Toch mooi om te zien dat de oma-kleinkind relatie niet minder sterk is vanwege de grote afstand.

Verder sneeuwde het weer veel deze week, dus stond Isabelle ’s ochtends weer sneeuw te scheppen – bedankt Bel. Het is wederom een lange Candese winter met veel sneeuw, hoewel we niet zo veel dagen hadden met belachelijk lage temperaturen zoals twee jaar geleden. We leven in sneeuw en ijs-loopgraven……overal aan de kant van de wegen zijn hoge heuvels van sneeuw-ijs-troep.

En tenslotte moest ik ook weer op reis. Voor de verandering. Woensdag was ik in Copenhagen en donderdag reisde ik door naar Moscou voor meetings met het Rusisch atoomschap voor nucleaire schepen. Om uiteraard te praten over onze contracten op de “50 years of victory”. http://www.quarkexpeditions.com/our-ships/50-years-of-victory. En jawel, enkele minuten na afloop van de officiele besprekingen kwamen de traditionele flessen Wodka op tafel.

Zaterdag vloog ik via Frankfurt terug. Daar was het een verrassend warme mooie lentedag en tijdens de landing had ik een prachtig uitzicht over onze oude woon-/werksteden Wiesbaden en Mainz. Tegen de avond stond ik weer op de stoep in Toronto met twee blije kidies om mijn nek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten