De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

dinsdag 12 november 2013

CPR met meatballs

We hadden een herfstachtig weekend in Toronto, met regen, soms harde wind en een grijs-grauwe hemel. Niet vreemd gezien de tijd van het jaar. Zaterdag had Aimee eerst zwemles. Daarna ging ik op een drie-uur durende cursus CPR & AED, oftewel reanimeren en het werken met een defibrillator. Isabelle heeft een aantal jaren geleden een cursus gedaan inclusief eerste hulp en raadde me dit aan. Het was er echter nog niet van gekomen. Toen ik een drie-uur durende cursus in het weekend zag langskomen, heb ik de kans gegrepen. Ik slaagde ook voor mijn test, dus heb ik na 10 jaar weer eens een officieel certificaat gehaald…

Ik kwam net op tijd thuis om met het gezin mee te gaan naar de film. http://www.cloudy-movie.com/site/. We hadden nog wat gratis kaartjes liggen en met name Kevin wilde graag naar de film Cloudy with a chance of meatballs 2. Een vermakelijke film. Maar geen niveautje Disney. ’s Avonds lieten we heerlijk Thais eten brengen.

De zondag brachten we na judo thuis door; Kevin en Aimee hadden tot groot plezier weer hun Chinese vriendje Derick op bezoek. De dag werd afgesloten met een bezoekje aan onze sauna in eigen huis. Voor het slapen gaan kreeg ik nog één belangrijke vraag van Kevin; “Papa, wil je me later helpen om te zorgen voor mijn kindjes. Want dat is toch wel een beetje moeilijk”. Tuurlijk, maak je geen zorgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten