De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 17 november 2013

Met Hans naar de Amazon

2014 is nog 1,5 maand weg, maar ik heb nu al een goed voornemen; als het even kan meer “leuke” reizen maken. Ik ben dit jaar de hele aardbol over geweest, maar de meeste reizen waren voor korte bezoekjes, meetings en presentaties. Zoals mijn huidige Australie trip, waarin ik 5 steden in Australia bezoek in 5 dagen. Denk je echt dat ik tijd heb om wat leuks te doen / zien?

Mijn eerste geplande “leuke” reis in een Amazon Cruise van International Expeditions, die ik zelf ga begeleiden voor klanten van Quark Expeditions. En jawel, hierover heb ik zelfs professioneel geblogd; http://www.quarkexpeditions.com/blog/2013/11/international-expeditions-travelling-to-the-amazon-with-hans-lagerweij/

In juli wordt dit overigens gevolgd door een droomreis voor het hele gezin; we gaan naar de Galapagos eilanden. Isabelle en ik dachten in onze tijd zonder kids er regelematig over om naar deze natuur-droombestemming te gaan. En nu de kinderen oud genoeg zijn en we het nu voordeliger kunnen doen, hebben we de kans gegrepen. Als bijkomend voordeel denk ik na mijn Australie trip genoeg airmiles gespaard te hebben om met het hele gezin naar Ecuador te vliegen. Zo heeft het vele zakenreizen toch nog een prive-voordeel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten