De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

maandag 4 augustus 2014

Geluksvogel

Ons tempo in Toronto ligt een beetje lager dan in de dagen voor de vakantie. De kids hoeven niet naar school. Ze hebben wel halve dag kampjes met activiteiten. Isabelle hoeft niet naar het werk en heeft veel tijd voor klusjes en quality-time met de kids. En bij mij op het werk is het ook zomer-rustig; bovendien is mijn kantoor dichtbij (10 minuten rijden). Dat betekent dat we vaak geen wekker hoeven te zetten; onze kids zijn onze wekkertjes rond half 7. En ik ben ’s avonds alweer rond zessen thuis om lekker met de kids te zwemmen en te eten. Een rustig tempootje, dat iedereen goed bevalt. Kevin en Aimée zitten prima in hun velletjes. Kevin is wat aangekomen en Aimée heeft net haar tweede tand gewisseld. Omdat haar “grote mensen” tanden al eerder waren doorgekomen (achter de babytandjes), doet ze het wisselen tot nu toe zonder fietsenrek.

Wat echter niet weggaat is het reizen, dat hoort nu eenmaal bij mijn job. Ook “leuk” reizen hoort bij mijn job; zo neem ik vanaf vrijdag mijn top 5 distributiepartners mee naar onze nieuwe ‘lodge’ hoog in de Canadian Arctic. Het is een gebied waar recentelijk een grote school witte Beluga walvissen is aangekomen, dus dat belooft weer spectaculair te worden. En jawel, ik besef dat ik een geluksvogel bent. Want na prive-reizen naar Jamaica, Ecuador en de Galapagos, en zakelijke reizen naar de Amazone en de Noordpool, wordt dit de volgende unieke ervaring dit jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten