De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zaterdag 21 februari 2015

Op bezoek in Seattle

Woensdag en donderdag bracht ik voor het eerst dit kalenderjaar twee dagen door in Seattle. Daar is mijn team nu meer dan twee keer de omvang van het team in Toronto, dus het is min of meer mijn tweede kantoor geworden. Wel een ver kantoor, want ik had dinsdagavond vijf uur nodig om naar de westkust te vliegen. Daarmee ontsnapte ik even aan het winterweer, want aan de westkust is het mild. Het regende in het begin zelfs niet, tot donderdagmiddag.

Seattle is een bruisende stad in de VS. Het vliegveld was vorig jaar het snelst groeiende vliegveld in de VS. Er zijn verschillende succesvolle grote bedrijven die de economie in Seattle stimuleren; denk aan Microsoft, Amazon, Costco, Starbucks, Expedia en Boeing. En ook voor de reiswereld is het een “hub”, met veel hoofdkantoren van tour- en cruise-operators. Het is ook een leuke stad met veel restaurantjes, veel water (zee en meer) en de bergen dichtbij.  Alleen het weer…veel regen. Maar ja die vriezer aan de Oostkust is ook niet altijd ideaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten