De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

vrijdag 20 februari 2015

Schaatsen en sauna

Aimée had maandagochtend, voordat ik op weg ging voor mijn “polar dip”, nog snel even $3 uit haar spaarpotje gegeven. Ze stond erop dat ik het meenam voor “de zieke kindjes”.

Aimée had al het hele weekend gevraagd of we konden schaatsen, dus toen ze het maandagmiddag nog een keer vroeg, ging ik met haar mee terug de kou in. Het schaatsen ging heel goed. Ze bleef het ook een tijd leuk vinden, ondanks de kou. Thuis gingen we na het eten de sauna in. Kevin zat in de sauna weer eens op zijn “praatstoel”en teste ik hem op de chemische periodieke tabel, die hij onder invloed van lachgas een paar dagen eerder bij de tandarts zat te zingen. En wat blijkt? Hij begrijpt echt waar het voor dient en kon ook uitleggen waar water (H2O) uit bestond en zout (NaCl). Wow, daar maakt Fieldstone weer indruk. Dat kreeg ik in 2 en 3 VWO, Kevin krijgt het bij “Science” in grade 4 (groep 6).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten