De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zaterdag 30 oktober 2010

De laatste loodjes en zo

De laadste loodjes van de verhuizing. En ja hoor die wegen het zwaarst. Klopt als een bus. Het was een week terug naar de realiteit, na een leuke verjaardag en een geweldig uitstapje naar Niagara Falls. Het begon ook goed; dinsdag werden al onze nieuwe meubels gebracht. Ongeloofelijk, een levertijd van minder dan twee dagen. Verder kwamen mensen kijken die ingehuurd waren door de eigenaar om te zien welke meubels en spullen ze moesten meenemen en opslaan. En dit kwamen ze ook prima doen op woensdag en donderdag. En dus konden vandaag (vrijdag)onze eigen spullen uit Nederland komen. Die kwamen ook, maar de Canadese verhuizers hadden een iets andere interpretatie van “een zorgeloze full service verhuizing”. De spullen werden midden in huis neergezet, inclusief alle losse onderdelen van bedden en kasten en er werd verteld “succes, doei!”. Dat was dus niet onze interpretatie. Helaas moest ik eerst de plaatselijke directeur van het bedrijf door de telefoon trekken voor er wat gebeurde. Maar toen was het kwaad al geschied (het was eind van de middag), dus we zullen komend weekend nog meer mensen over de vloer hebben en in de rotzooi zitten. Eventjes niet blij.
Waren er nog leuke dingen te melden? Jawel, ik had woensdagmiddag een belangrijke strategische presentatie voor een zeer kritisch publiek, namelijk Kevin’s klas. Deze maand hebben ze Noordpool thema week en ik kwam als “special guest” iets vertellen over mijn trip afgelopen juni. Heel leuk, want het was een enorm bijdehand, slim en zeer geinteresseerd klasje. Ze bleven vragen stellen!

4 opmerkingen:

  1. Hallo lieve Lagerweijtjes.

    Eindelijk heb ik een Google-account! Kan ik officieel een volger zijn èn reageren.
    Liefs
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had in Amerika ook slechte ervaring met full service verhuizen. Toen ik iets zei over jullie zouden uitpakken, werd alles slordig uitgepakt en op een hoop gesmeten. Zo ben ik kleine dingetjes kwijtgeraakt die wrs. in een doos zijn achtergebleven.
    Groetjes,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verhalen. En je kan niet vroeg genoeg beginnen om ze enthousiast te maken voor een fantastische Poolreis ;)

    Gr.

    Bob

    BeantwoordenVerwijderen