De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

donderdag 7 oktober 2010

Op weg

Het is 3 oktober, jawel de grote dag, en we zijn op weg naar Toronto. Ik schrijf dit berichtje in het vliegtuig en zal het later op ons blog zetten. En daarna zal ik proberen minimaal wekelijks te bloggen.
Kevin zit lekker tekenfilmpjes te kijken. En Aimee zit met Isabelle te spelen en gaat hopelijk zo slapen. Fingers crossed. Alles gaat tot nu toe prima. Op het vliegveld ging weliswaar bij de veiligheidscontrole het alarm bij Kevin af, wat een leuke scene gaf, omdat Kevin zich weigerde te fouilleren. We dachten even dat het nodig was om onze ADHD-stuiterbal onder narcose te laten doorlichten, maar uiteindelijk gaf hij toe...
Dus. Het was een hectische maand. Dat was wel te voorspelen met twee jobs, een internationale verhuizing en de nodige bijzaken. Zoals het trekken van twee kiezen onder narcose bij Kevin, omdat hij het weigerde met plaatselijke verdoving te laten doen. Of een aantal bezoekjes aan de kinderpsycholoog waarbij ons vermoeden dat Kevin ADHD heeft bevestigd werd.
Ook was ik twee keer  één week in Toronto. Interessante dagen met genoeg belevenissen. Zo stond ik één keer ’s avonds laat op blote voeten op straat de plaatstelijke brandweer-auto’s en -sirenes van Toronto te bewonderen, nadat het brandalarm was afgegaan in het hotel (en ik uit mijn bed was gesprongen om 14 etages naar beneden te hollen). De andere week vond ik twee dronken mannen voor mijn hoteldeur die vechtend over de grond aan het rollen waren (waarschijnlijk daklozen die waren binnengeslopen).
In Nederland hadden we het dus druk met Kevin. En moest ik de verantwoordelijkheden bij Sawadee afronden en overdragen aan Floris.  Gisteren had ik mijn afscheid van Sawadee, een origineel potje poldersurvivalen in de modder en slootjes rond Kamerik.  Een heerlijk actief (en modderig) afscheid dat werd afgesloten door een BBQ. Het was een geweldig team bij Sawadee, hopelijk ben ik bij Quark weer zo gelukkig met mijn mensen.
Het is nu een raar gevoel. We hebben alles weer afgesloten en achter ons gelaten in Nederland. En we zijn op weg naar ons Canadese avontuur.  Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten