De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

dinsdag 10 juli 2012

Zomer in Seattle

Helaas was het een kort weekend. Zondagochtend zat ik al weer in het vliegtuig voor een spoedbezoekje aan Seattle voor een bespreking met mijn baas en één van onze scheepseigenaren. Die hadden een informele meeting met etentje gepland op zondag met een formele meeting op maandagochtend.

In Seattle was het een keer zomers blauw en zonnig, iets wat uniek is in deze stad. We hadden avondeten op het uiteinde van één van de vele pieren (no 70) bij het uitstekende restaurant Aqua / El Gaucho  http://elgaucho.com/Aqua-by-El-Gaucho.html. Daar zaten we op het buitenterras te smullen van de lekkere gerechten en goede wijn, genietend van een mooie zonsondergang. De omgeving van Seattle is schilderachtig met z’n vele baaitjes en omringd door hoge bergen. Maar helaas; meestal ligt al dit mooie verborgen onder een dikke laag grauwe wolken. Dus niet dit keer!

Maandagmiddag zat ik weer in het vliegtuig terug; eerst in een kleine propellerkist naar Vancouver en vervolgens door naar Toronto. Waar ik midden in de nacht aankwam. Een vermoeide spoedreis, maar gelukkig ben ik niet lang weggeweest bij het gezin. Kevin had zelfs leuk over mij gedroomd; hij droomde dat hij met een klein “handvliegtuig” (wat dat dan ook mag zijn) naar mijn vliegtuig vloog, onderweg overstapte en vervolgens gezellig naast mij kwam zitten. Prima jongen, volgende keer vliegen we weer samen. Naar Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten