De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

woensdag 12 december 2012

Herstellen op Stratford

De rest van de zaterdag deden we uiteraard rustig aan. Hoewel, op verzoek van Kevin en Isabelle gingen we weer eten bij de Sushi / Japanse tent die we ontdekt hadden op Dundas een paar weken geleden, toen daar de kertsboom werd ontstoken. Spring Sushi zit op een AAA-locatie, maar je kan er toch heel goed eten, onbeperkt zelfs, voor een hele redelijke prijs ($25 pp). http://www.nowtoronto.com/food/story.cfm?content=188283. Maar dat is Toronto eigen; je kan hier lekker betaalbaar uiteten, indien je maar van de alcohol afblijft. Indien je dat niet doet, wees dan niet verbaasd dat je drankrekening hoger is dan je voedselrekening.

We waren vroeg thuis – acht uur, waarna de kinderen naar bed gingen. En ik ook, want de lichtjes gingen na een gezellige feestweek toch echt een beetje uit.

Zondag kon ik er weer tegenaan – ik kon de strijd weer aanbinden met een fanatieke Aimee tijdens Judo. Daarna deed ik boodschappen en bracht Isabelle de kids weg voor een play-date bij Chinese vriend Derrick, die een paar weken geleden voor een play-date bij ons was. Zoals gewoonlijk bij Aziatische gastvrijheid, kwamen de kinderen afgevuld met eten en snoep terug.

Nadat we zaterdag sushi aten – het favoriete eten op dit moment van Kevin – had ik zondagavond tacos gemaakt; het favoriete kostje van Aimée. Dat leverde een mooie “You’re the best daddy in the world”compliment op van onze ondertussen multi-culturele kinderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten