De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

maandag 4 februari 2013

Weekend feesthuis

We hebben het al vaker gezegd; we wonen in een oud jaren zeventig feesthuis. Wat binnenkort nog meer feest wordt, want vandaag (zondag) heb ik een Bose home entertainment system aangeschaft. Daar ging ik gistermiddag al met Kevin voor kijken.  Aimee gaat graag met me mee reguliere boodschappen doen (speciaal voor de proefkraampjes – oftewel taste-tests). En uiteraard voor jurken shoppen. En Kevin gaat graag mee naar electronicazaken. Hoe rolbevestigend!

Zaterdagavond speelden Isabelle en ik voor het eerst een tweetal potjes pool in onze speciale poolbiljartkelder.  We hadden al eerder met spelletjesfreak Kevin gespeeld, maar nu echt een keer man tegen vrouw. Onder begeleiding van een fles lekkere wijn. Ik werd met 2-0 naar huis gespeeld. Gelukkig dat ik al thuis was.

Zondag sloegen we Aimee’s judo over. Vanwege nog steeds kleine nekpijntjes maar vooral omdat ze vandaag al een karate kinderfeestje had. Vandaar hadden we min of meer een jongens- en een meisjesdag. Ik ging met Kevin naar judo. Toen ik thuis kwam, ging Isabelle met  Aimee naar karate. Ik maakt een bak popocorn en zette met Kevin het tweede deel van Star Wars op.


Daarna ging ik mijn nieuwe home entertainment systeem kopen. De dag werd afgesloten in de sauna van het feesthuis.

Mooiste opmerking van de dag kwam van Kevin; “Mams, ben jij of is papa de tandenfee”? Tja je maakt hem niet zo veel meer wijs. Binnenkort komt de vraag over Sinterklaas…

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten