De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 12 mei 2013

San Francisco & Seattle

Afgelopen week werd er weer een weekje gereisd. Op dinsdag vloog ik naar San Francisco, om in de namiddag twee klanten (distributiepartners) te bezoeken. Een van de partners is gevestigd in het spectaculaire Presidio; http://en.wikipedia.org/wiki/Presidio_of_San_Francisco, een historische militaire basis dichtbij de Golden Gate brug. Nu zijn een park en kantoren gevestigd in de oude opgeknapte militaire gebouwen. Een van de bedrijven, dat zich hier heeft gevestigd, is Lucas Films, de makers van Star Wars. Die voor één van hun gebouwen een kleine maar mooie Yoda-fontein hebben gebouwd; een fotomomentje dat ik niet kon weigeren, zelfs niet op een werkdag. Een ander  fotomomentje, is de Golden Gate brug zelf. Ook had ik deze eerder gezien, hij blijft spectaculair groot. Bovendien geven de zeemist-flarden, die langs de brug zweven, altijd extra karakter.

Woensdagmiddag vloog ik door naar Seattle; zo’n 1,5 uur vliegen noordelijker. Seattle is een leuke dynamische stad, maar heeft nogal een “Nederlands” klimaat. Maar woensdag en donderdag was het eens prachtig weer, zodat je een geweldig uitzicht hebt vanuit de stad naar de impostante vulkaan Mount Rainier. http://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Rainier. Het waren twee nuttige dagen in Seattle; niet alleen werd het budget voor 2014 gepresenteerd, ook had ik interessante gesprekken over mijn toekomst, maar daarover later meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten