De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 26 mei 2013

Weekje verjaardagen en ziekenhuizen

Tja, wat moeten we vertellen over de gestoorde week die we hebben gehad? Afgelopen maandag was het een vrije dag met prachtig warm zomerweer; wij moesten echter helaas naar het ziekenhuis, omdat Nel een lichte beroerte had gehad. Isabelle is daar tot half drie ’s nachts gebleven; Nel was inmiddels opgenomen. En zo bracht Isabelle ook dinsdag en woensdag de hele dag in het ziekenhuis door. Woensdagochtend vierden we uiteraard wel Aimee’s verjaardag hier met een taartje, kaarsjes en kadootjes. De dag ervoor had ik verjaardagsboodschappen gedaan en Isabelle met Oma Dicky het huis versierd.

Donderdag was het mijn verjaardag. En mijn beurt om de honeurs waar te nemen in het ziekenhuis. Nadat een MRI bevestigde dat het een lichte beroerte was geweest en niet nog ergere dingen als hersentumoren, mocht Nel met ons mee naar huis. Zodoende konden Isabelle en ik mijn verjaardag toch nog even vieren met een etentje bij één van de beste steakhouses in Noord-Amerika, Ruth’s Chris. http://www.ruthschris.com. En konden we het vrijdag weer eens met z’n allen vieren met Sushi en Aziatische tapas bij Spring Sushi op het altijd gezellige en drukke Dundas-plein midden in de stad. http://springsushi.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten