De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 16 juni 2013

Lente en Zomer. Tegelijk

Wat was het afgelopen week afwisselend weer in Toronto. Vorige week zaterdag was het somber. Zondag was het prachtig. Maandag was een dramatisch slechte dag met heel veel regen. Dinsdag was een overgangsdag. Woensdag was een prachtige zomerdag. Donderdag was volledig prut, met gelukkig een korte uitzondering tussen 1 en 4 uur, toen Kevin met z’n klas een poolparty had. Geluksvogels. Vrijdag was heerlijk, zaterdag helemaal geweldig, zondagochtend dramatisch (regen) en zondagmiddag weer lekker. Het gevolg is wel, en ik heb dat eerder genoemd; Toronto is in een dichte groene jungle veranderd. City in the park doet z’n bijnaam eer aan.

En dat geldt ook voor onze achtertuin. Het regenwoud is er niks bij. Zo is het wel een heerlijke plek om op een warme zaterdag in te vertoeven. Afkoeling is er in het zwembad. En ’s avonds worden de heerlijkste steaks (dit keer weer eens Fillet Mignon… mmm) op onze grote Noord-Amerikaanse barbecue klaargemaakt.
En verliefde Aimée speelde een spelletje met mij. Wie is de knapste jongen van de wereld? Daarop antwoorde ik uiteraard – ik! Of Kevin. Volgens Aimée het verkeerde antwoord, want ik werd natgespoten met de supersoaker. Filmpje! http://www.youtube.com/watch?v=ANoU19cqEdA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten