De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 12 juni 2011

Weekendje met ijsjes en Marshmallows

Mijn terugkomst moest natuurlijk goed gevierd worden en dat deden we dan ook met ijs en marshmallows! Maar eerst mocht ik zaterdag lekker uitslapen en daarna ging Isabelle zomerkleding shoppen voor haarzelf en de kids. Ik ging nog met Kevin naar zwemles, samen met Aimée als toeschouwer. ’S Avonds gingen we een hapje eten. De kids wilden heel graag naar de McDonalds, maar daar waren we twee weken geleden al geweest. Dus werd het compromis gekozen van de Mongoolse grill http://www.genghiskhanmongoliangrill.com/main2.html. Waar ik lekker pittig kan eten en de kids hun eigen smaak kunnen bepalen. En waar we met z’n allen van het uitgebreide dessertbuffel kunnen genieten, inclusief verschillende smaken ijs, cake, taart en marshmallows met chocoladefontein. De kinderen aten dan ook eerst een groot bord eten voordat twee keer dessert werd gehaald. Kevin at zelfs zoveel dat hij een tikje misselijk was…
Zondag hadden we het management team van Quark uitgenodigd voor een BBQ en spel & vertier in de tuin. Want de leuke overeenkomst is dat we allemaal vijfjarige jochies hebben. Ook hebben we allemaal dochters, maar die verschillen enorm in leeftijd van de jongste (onze Aimée) tot de oudste (11 jaar).  Het is altijd makkelijk om kinderen van dezelfde leeftijd bij elkaar te brengen. Al gauw werd er gezellig gespeeld en met onze grote gas-BBQ (door de eigenaar achtergelaten) was het eten voor zo’n groot gezelschap toch snel klaar. De dag werd wederom afgesloten met ijs en marshmallows…..

2 opmerkingen:

  1. Hallo Allemaal
    Wat een leuke foto's
    Het was voor jullie een leuk weekend
    Wat een mooi gezicht AIMEE op de rolschaatsen
    Even oefenen en die rijd zo weg
    ZELF DOEN!!!!!!!
    Ik ben gisteren bij Ben geweest
    Och best weer leuk
    Vandaag zou ik gaan fietsen maar het regend
    Liefs Oma Dicky

    BeantwoordenVerwijderen