De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

vrijdag 21 september 2012

Maria Lopez Soccerfest en Copacobana

Zaterdagochtend landde ik iets na 11 uur ’s ochtends in Toronto. Meteen ging ik in de taxi naar Fieldstone, want daar was onder de naam Maria Lopez Soccerfest een leuke familiedag georganiseerd. Dat ook nog het doel had om geld in te zamelen voor Sickkids, het grote kinderziekenhuis in Toronto.

Ik kwam net op tijd om Kevin nog een wedstrijd te zien spelen. En Aimee te zien springen op het springkussen. Er waren nog veel andere leuke activiteiten, zoals ballengooien naar een mechanisch systeem, wat indien raak een plankje liet kiepen, waardoor de hoofdmeester in een bak met water viel. Uiteraard tegen betaling, voor het goede doel. Kevin wist zijn derde bal raak te gooien.

Aan het einde van de dag trok ik ook nog mijn sportschoenen aan, om het lerarenteam te versterken of te verzwakken zoals je wilt, in hun wedstrijd tegen het Fieldstone hoofd-voetbalteam.

Tegen drie uur waren we weer thuis, waar oma ons uitnodigde voor een etentje in ons favoriete restaurant. Hemel voor carnivoren (en daarmee ook hel voor vegetariers;) Copacabana. Onder vrolijke zomerse Braziliaanse klanken deden we ons tegoed aan heerlijk vlees. Heel veel vlees. Dit restaurant was de keuze van de kinderen, maar Isabelle en ik stonden er helemaal achter!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten