De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

woensdag 5 maart 2014

Weekend met goochelshow en skiën

Zaterdag begon het weekend met een uitgebreide googel- en dansshow van ons befaamde artistieke duo. Filmpje! http://www.youtube.com/watch?v=omWkW1Ydhl0&feature=c4-overview&list=UUvlTmnh1DMZBNL6jUBclWqg. ‘s Middags was het familie-skitijd. Isabelle had weer les, waarmee ze grote stappen vooruit maakt met haar skitechniek. Kevin ging zelf zijn gang en ik begeleidde Aimée. Die dit keer steeds beter bochtjes ging maken; echter haar houding was dit keer niet goed (ze hing vaak achterover in plaats van voorover), wat resulteerde in vele (gelukkig meestal zachte) valpartijen.

Thuis was het wederom het traditionele familiefilmavondje, dit keer met de derde Narnia film http://narnia.wikia.com/wiki/The_Chronicles_of_Narnia:_The_Voyage_of_the_Dawn_Treader_(film).

Zondagochtend hadden we weer eens een vers pak sneeuw gehad. Ja  de lente is hier echt nog niet in zicht. Daarna gingen we naar judo. Ik moest echter de begeleiding van Aimée al na een paar minuten staken. Ik heb met skiën en andere bewegingen nauwelijks nog last van mijn gekneusde ribben van 10 dagen geleden, maar met een wild meisje stoeien is andere koek. Mijn vervanger was snel ter plaatse om het van mij over te nemen; Kevin. Heel grappig om die te zien “vechten”. Aimée is super competitief en wil haar broer graag verslaan; Kevin is heel zorgzaam en wil vooral zijn zusje geen pijn doen en hield zich dus in.

In de namiddag had ik mijn skiles. Skiën gaat prima. Het was geweldig weer om buiten actief te zijn; zonnig, blauwe hemel. Uiteraard wel koud.

Na het eten moest Isabelle weg, want die heeft vanaf maandochtend vroeg een sales conferentie in Niagara-On-The-Lake. Dat zijn de kinderen niet gewend; mama op reis. Ik bleef dus achter met twee brullende kinderen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten