De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 29 juni 2014

Drukke laatste werkweek

Het was weer een werkweek, die je naar vakantie laat smachten. Het was wel interessant en afwisselend. Maandag bereikten we zo goed als overeenstemming over het toevoegen van een nieuw schip aan onze vloot. Dat werd gevierd met een etentje. Dinsdagochtend zat ik vijf uur in het vliegtuig op weg naar Seattle. Daar had ik twee meetings met mijn lokale teams, een interview met een sollicitant en een etentje met een  een Deens bedrijf waar we mee samenwerken. Woensdag had ik de hele dag een workshop met het team van TCS Expeditions, een reisorganisatie die mensen in een prive-jet de wereld rondvliegt met prijzen vanaf $80000 per persoon. Ook dat werd afgesloten met een etentje... Dit is geen goede week voor  mijn lijn.

Donderdag was een relatief rustige dag dankzij de teurgvlucht naar Toronto. Deze richting op werkt het tijdsverschil tegen je; ik vertrok om 8uur `s ochtends en kwam pas op half vier lokale tijd aan. Thuis had ik om vijf uur een sollicitatiegesprek, voordat ik werd bestormd door thuiskomende kids. Nadat ik die naar bed had gebracht, genoot ik nog even van de rust en de warme zomeravond in het zwembad.

Vrijdag was weer een drukke dag, met meetings en sollicitatiegesprekken. Tegen het einde van de dag werden we bezocht door de oud eigeneraren van Quark Expeditions, die we ook uit eten namen. Alweer een etentje... Ik was uiteindelijk tegen tienen thuis, waar ik me nog even kon opfrissen in het zwembad. Met dank aan Isabelle, die deze week thuis was, want die had alles ingepakt en voorbereid voor de vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten