De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

woensdag 10 december 2014

Kerstfeest op Sinterklaasavond

Terug in Toronto ging het feesten nog even door, want vrijdag hadden we het jaarlijkse kerstfeest bij Quark Expeditions. Jawel, Kerstfeest op 5 December.

We begonnen ’s middags met Escape Games, of te wel “ontsnappingsspelletjes” http://www.escapegames.ca/. Je wordt met een groep in een donkere, enigszins griezelige ruimte geplaatst (in het geval van mijn groep; een verlaten metrostation). En je moet door het oplossen van raadsels en puzzeltjes een uitweg zoeken, langs vele sloten. Overigens ben je niet “opgesloten” want de weg waardoor je binnen bent gekomen is altijd open. De uitdaging is uiteraard om de andere uitgang te vinden.

In de namiddag hadden we verschillende spelletjes op kantoor, waaronder een waarbij ik zelf als kerstboom werd opgetuigd. De dag werd afgesloten met een etentje, awards (die voor het eerst niet meer door mij werden uitgereikt) en dansen op live muziek.

Volgende week zit ik drie dagen in Seattle, daarna ga ik opruimen en verder afbouwen bij Quark. Uiteraard blijft Quark onderdeel van mijn portfolio en blijf ik beschikbaar als ondersteuning, maar vanaf komende week ben ik officieel directeur af. Ik zal het toch wel missen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten