De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 14 december 2014

Laatste reis naar Seattle


De laatste reis van het jaar ging weer naar de westkust; naar Seattle. Maandag tot en met woensdag hadden we reviews met de Engelse top van TUI. In Noord Amerika hadden we het beste bedrijfsresultaat sinds 2007 (met Quark als all-time record), dus de presentaties werden goed ontvangen. Het was voor het eerst dat ik zelf niet hoefde te presenteren, want ik zat voor het eerst “aan de andere kant van de tafel”. Maar uiteraard had ik het team goed gecoacht en voorbereid, dus het voelde een beetje als een “greatest hits” tour. Uiteraard werden de presentaties gevolgd met uitgebereide borreltjes en etentjes. Vanaf nu ga ik de komende vier weken bijslapen en afvallen. Jawel, ik heb mezelf de taak opgelegd om af te vallen tijdens de feestdagen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten