De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

woensdag 10 juni 2015

Geen huis, geen auto, geen sleutels

Zaterdagochtend werd onze auto (de ‘bus’) betaald en opgehaald. En daarna had ik een rare gewaarwording; ik had geen sleutels meer in mijn zak. Sleutels zijn voor mij als een horloge en een portemonee; vaste items om aan het begin van de dag bij je te steken en aan het einde van de dag weer terug te leggen. Er mist nu iets!

Vrijdagavond was ik nog langs het Quark kantoor gegaan om mijn zakenreiskoffertje en de schoolspullen van de kinderen af te leveren. Want vanaf zaterdag gaan we op vakantie! Na het verkopen van de auto moest ik nog snel naar de bank om het geld te storten. En moest ik naar het postkantoor om door Isabelle mede-getekende huisaankoop documenten naar Engeland op te sturen.
De kids hadden een heerlijke ochtend in het zwembad en een kleine kinderclub van het Holiday Inn hotel. We hadden dit hotel gekozen omdat het dicht bij de school lag en bij het vliegveld. Dus toen we uiteindelijk om half een ’s middags uitcheckten waren met met een taxi snel op het vliegveld. We hadden daar nog drie uur, dus doken we de lounge in. We dachten de kids blij te maken met de kids lounge, maar uiteindelijk hebben alleen Isabelle en ik daar gezeten. De kinderen waren meer geinteresseerd in de computers van het business center van de lounge...

Tegen vijf uur trokken de wielen van ons vliegtuig op richting San Salvador, waar we overstappen op de vlucht naar Quito. Galapagos we komen er weer aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten