De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 13 januari 2013

Eerste zakenreis; Miami, New York

Woensdagmiddag stapte ik aan boord van een American Airlines toestel voor mijn eerste zakenreis van het jaar. Een korte reis, maar wel naar leuke bestemmingen. Ik vloog eerst in drie uur naar Miami, waar ik woensdagavond een zakendiner had. Miami is altijd een boeiende plaats om heen te gaan; tropisch, altijd warm, met meestal een zeebries. In de straten en restaurants hangt een gezellig Zuid-Amerikaans sfeertje en je kan er goed eten. Donderdag had ik er tot 1 uur meetings over één van mijn nieuwe geheime projecten. Sorry, niets voor een blog en het internet. Voor dit moment…

Daarna vloog ik in twee en half uur naar New York. Ook geen vervelende bestemming. Ik ben er nu al redelijk vaak geweest, maar ik blijf het een fascinerende stad vinden. Ik had een hotel dichtbij Times Square, en had een kamer op de 27e verdieping. Vrij hoog maar toch kijk je vanuit je raam tegen veel hogere gebouwen aan; je lijkt eigenlijk in een nietig klein gebouwtje te zitten. En dan de drukte en het leven op straat… Ook hier had ik een zakendiner met een mogelijke toekomstige partner.

Vrijdgaochtend vloog ik binnen 1,5 uur terug naar Toronto. New York ligt releatief dichtbij Toronto. En zo stond ik ’s middags weer in het kantoor van Quark. In een warm lente-achtig Toronto. De dooi was volledig ingetreden. Als dat maar goed zou gaan met de skilessen van de kinderen de volgende dag…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten