De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zaterdag 19 januari 2013

Uitspraken

In de categorie leuke kinderuitspraken hadden we deze week de volgende quotes.

Ten eerste met Kevin, nadat hij geoefend had voor zijn speech, die dit jaar over het geweldige spel “plants & zombies” gaat… Ik gaf hem de suggestie om met een krachtige slotboodschap te komen, waarbij ik enthousiast (en wellicht een beetje te veel Ratelband) het voorbeeld gaf “Plants & Zombies, strange combination, but lots of fun!”. Waarom Kevin mij heel serieus aankijkt, en met volle overtuiging zegt “That would be SO embarrasing” (Daarmee zou ik zo voor aap staan).

En dan Aimee. Ik vroeg haar wie het leukste jongetje van haar klas was, waarop ze me een naam gaf (die ik al lang weer vergeten ben, Isabelle zegt dat hij Zia heet). Vervolgens vraag ik haar wie het leukste meisje van de klas is, waarop ze me half beledigd aankijkt – en een tikkeltje arrogant maar zeer overtuigend antwoord “Ik!”.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten