De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

dinsdag 21 januari 2014

Pyama-party

Bij thuiskomst van het skieen deden we zaterdgavond de open haard aan, gingen Isabelle en ik koken en gingen de kinderen alvast in bad. Ik had ze namelijk na het avondeten een film-pyama-party beloofd. Samen keken we gezellig op de bank Night in the museum part II, nadat ze deel I al eens met veel succes op school hadden gezien. Ze mochten ook een beetje opblijven tot kwart voor negen. Tja kleine kids worden groot.

Over groeiende kids gesproken. Wij kunnen Aimee's garderobe elke paar maanden vervangen. Zij schiet omhoog op dit moment. Toen ik plagend bij haar klaagde dat ik mijn kleine meisje miste, zij ze tegen mij "wacht maar papa, als ik groter ben geef ik je weer een kleine meisje en dan ben jij opa". Wijsneus. Laten we daar nog maar even mee wachten.

Zondag reden we weer naar judo door de boomrijke buurten van de stad. Het is ongeloofelijk dat ruim een maand na de beruchte ijsstorm het nog zo'n zooitje is, met omgevallen bomen en afgebroken takken. Het zal ook nog wel even duren voordat het opgeruimd is. Ik denk dat je uit elke straat wel een vrachtwagen aan takken en bomen kunt halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten