De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

maandag 20 januari 2014

Tweede skiweekend

Na de dooi eerder deze week, doken de temperaturen in de tweede helft van de week weer onder de nul. Als bonus kregen we nog een paar centimeter verse sneeuw. Toen zaterdag ook nog eens het zonnetje scheen, hadden we opeens het perfecte skiweer. Totaal tegengesteld met vorige week, toen de omstandigheden miserabel waren.

Het was dus heerlijk skien voor het hele gezin. Kevin gaat erg goed in zijn klas en kan nu gewoon prima skien. Hij heeft er ook heel veel lol in. Wellicht is het voor hem tijd om gewoon vrij te skien na deze lessen. Hij vindt het heerlijk om met mij nog enkele afdalingen te doen na zijn les. Isabelle kijkt juist uit naar vervolglessen; hopelijk krijgt ze deze volgende maand. Aimee gaat letterlijk met vallen en opstaan, net zoals haar lol met deze sport.

Ik maakte een filmpje van Isabelle. https://www.youtube.com/watch?v=EtdKV7Z4c9s&list=UUvlTmnh1DMZBNL6jUBclWqg&feature=c4-overview. Daarna wilde ik filmpjes van de kinderen maken, maar de batterijen van mijn iphone lieten me in de steek bij de toch wel lage temperaturen. Toen ik later in de warme auto zat, was alles weer normaal. Wij warmden dan ook eerst op met een kop warme chocolademelk in het chalet, voordat we naar huis reden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten