De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

woensdag 8 januari 2014

Rennen in de sneeuw

Zoals in het vorige stuk geschreven, ben ik al helemaal “aangetast” door mijn Canadeese omgeving; ook tijdens een flinke sneeuwbui kan je prima buiten rennen. Als je hier vanwege winterweer binnenblijft, dan kan je enkele maanden vergeten buiten te sporten. Nu vind ik rennen heerlijk, maar haat ik het lopen op een saaie loopband binnen. Rennen doe ik het liefst lekker in de natuur, koud of niet. En eerlijk gezegd; rennen kan je prima in de sneeuw. Wel moet je je wat warmer aankleden en speciaal voor het rennen in de sneeuw heb ik waterdichte renschoenen gekocht. Je gaat verder wat langzamer, dus recordtijden kan je vergeten. Maar recordtijden kan je ook in hartje zomer vergeten, vanwege de hoge temperaturen. Dus; geen excuses, rennen door een sneeuwstorm is heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten