De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zaterdag 24 mei 2014

‘Nerdy App’

Bij het kampvuur in de Alconquin highlands demonstreerde ik mijn nieuwste app op mijn  telefoon aan Kevin; Flight Radar 24 Pro http://www.flightradar24.com/#60,15/6?&_suid=140055201951608410081790729078

Je richt je telefoon op een vliegtuig hoog in de lucht, en je krijgt alle details. Zo zagen we de LOT machine van Toronto naar Warschau (een B787 Dreamliner) en de Air Canada vlucht van Toronto naar Parijs overkomen. Je hoort het al; dit is behoorlijk nerdy. Ik noem het daarom ook mijn “Nerdy-App”. Kevin was wild-enthousiast en even later terug in het huisje kwam hij naar mij toe met de kinder iPad. Hij had gezocht in de App-store, maar kon de Nerdy-app niet vinden. En ja, ik zag dat hij inderdaad gezocht had op “Nerdy-App”…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten