De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

woensdag 28 mei 2014

Week met verjaardagen

Het was wel het weekje weer wel. Een kort weekje, vanwege de vrije maandag, maar wel een intensief weekje. Ik moest donderdag voor 24 uur naar Mallorca om daar voor de TUI board te presenteren. En miste daarmee helaas Aimée’s verjaardag. Gelukkig schoot Isabelle enkele filmpjes!



Niet ideaal om weg te zijn op een verjaardag. Wel leuk was dat mijn collega’s me uit namen om mijn eigen verjaardag te vieren. Dat deden we in de nacht van 22 op 23 mei in de prachtige oude stad van Palma. De volgende cocktailbar is gevestigd in een geweldig oud gebouw, een unieke plek http://www.bar-abaco.es/

Vrijdagavond was ik weer thuis om mijn verjaardag heel rustig in “besloten kring” te vieren. Heel wat rustiger dan de volgende dag, toen we Aimée’s verjaardag vierden met zestien (!) andere kindjes in, uiteraard, Chuck E. Cheese. Het is de standaard Noord-Amerikaanse verjaardag; in twee uur  geef je kids spelletjes, entertainment, pizza  en taart, waarna ze er weer vandoor gaan met hun “loot bags”(‘buitzakjes’ oftewel zakjes met kleine kadootjes en snoepjes). Het is intensief, snel en relatief pijnloos voor de ouders (behalve de rekening) ;-). En het allerbelangrijkste; geweldig voor de kids.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten