De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

donderdag 13 november 2014

Chinees vliegend bedje

Na twee drukke dagen ging ik dinsdagavond “lawn bowlen” met het TUI team van World Challenge, een reisorganisatie die bijzondere expedities organiseert voor scholen. Lawn bowls is een soort jeu des boules, maar met een soort bowlingballen die een afwijking hebben, omdat het gewicht niet gelijkmatig over de bal verdeeld is. Snap je het nog? Het is eigenlijk een vrij simpel en gezellig spelletje, zeker met een drankje in de hand.
Om half tien ‘s avonds stond ik op het vliegveld, om half twaalf ging mijn vlucht naar China (Guangzhou). Een vlucht met China Southern Airlines, een partner van KLM. Er was zelfs Nederlands cabinepersoneel aan boord. Direct na het opstijgen gingen mijn stoel plat en mijn ogen dicht. Om twintig minuten voor de landing (negen uur later) weer fris wakker te worden. Good morning China!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten