De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 23 november 2014

Thuis met mooie uitspraken


Maandagavond was ik net op tijd om de kinderen naar bed te doen. Het beste moment van reizen is de thuiskomst met twee hyper-blije kids. En ze hadden weer mooie uitspraken; wat is dit blog toch een mooie methode om deze voor altijd vast te leggen.

Aimée vertelde hoe ze me had gemist, hoeveel ze van me houdt en dat ze altijd van me zal houden. “Zelfs als ze later groot is en zelf kindjes heeft, zou ze nog heel vaak bij mij langskomen”. Daar houd ik je aan Aimée!

Kevin had meer een advies-vraag. Een meisje in z’n klas had een beetje raar tegen hem gedaan. Kevin; “Papa, ik begrijp nog steeds helemaal niets van meisjes, behalve dan dat sommige knap zijn en sommige niet”. Tja zoon, ik ben ook nooit veel verder gekomen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten