De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

maandag 25 mei 2015

Aimée is zeven

Donderdagmiddag was ik weer terug, om vrijdagochtend Aimée’s verjaardag te vieren. Toen ik Aimée donderdagavond nog even een paar knuffels gaf, zei ik “de laatste keer dat ik een zes jarig kindje een knuffel kan geven”. Waarop bijdehandje Aimée antwoordde “nee hoor papa, je kan later altijd mijn kindjes knuffelen als ze zes jaar zijn”. Waarop ze heel schattig begon te lachen!

Vrijdagochtend vroeg stonden we te zingen met een mini-taartje. Ze vierde het ook op school, maar haar grote feest is pas zondag. Wel gingen we met z’n vijven (inclusief oma Dicky) ’s avonds lekker uit eten. Waar Aimée een keer een orginele keuze maakte; we gingen niet naar “de ridders”(eten met riddervoorstelling), niet naar onze favoriete Braziliaan, maar naar de Teppanyaki Japanner!

1 opmerking: