De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

woensdag 27 mei 2015

Can’t beat Chuck E.

Ik vier elk jaar het liefst mijn verjaardag in dezelfde tent; Chuck E Cheese. De spelletjes, de pizza’s, de prijzen die je kunt winnen en natuurlijk Chuck E. zelf; het is ook voor een nu drieenveertig jarige onweerstaanbaar. Er komen meestal wel verrassend veel kinderen op mijn verjaardag bij Chuck E. Cheese, die wat luidruchtig zijn, maar ook dat kan mijn plezier niet verpesten. Jammer genoeg drongen er wel twee voor en namen mijn plaats in bij de “ticket blaster”, een afgesloten ruimte waar de prijspunten je om de oren worden geblazen. Pakken wat je pakken kunt! Ook toen Chuck E. uiteindelijk bij mijn tafel stond, leek hij meer belangstelling te hebben voor de kids, met name voor Aimée, dan voor deze jarige. Jammer hoor Chuck E., want ik ben je grootste fan. Chuck E., we zullen je missen in de UK!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten