De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 17 mei 2015

Vechtende wasberen en eerlijke mensen

Met alle aankomende veranderingen zijn het drukke tijden bij de Lagerweijtjes. Vorige week zondag kwamen we terug uit Nederland en maandagochtend zat ik al weer in het vliegtuig naar Seattle. Na een middagje opruimen op zondag hadden we niet zo’n beste nacht, aangezien twee wasberen gedurende de nacht de strijd met elkaar aangingen in onze tuin. En ik kan je zeggen, dat geeft heel veel lawaai met schrikbarende pijnkreten en woeste brullen. Maar goed, meestal prijzen we de natuur in Toronto en dit hoort erbij, zeker als wij onze vogelvoerders blijven bijvullen.

Na een paar dagen in Seattle was ik donderdag weer terug in Toronto, net op tijd om oma Dicky op te halen van het vliegveld. Daar maakte ik echter een foutje; tijdens het afrekenen van mijn parkeerkaart had ik mijn laptop op de parkeermachine gelegd en uiteraard vergeten. Dat is best een drama; niet vanwege de laptop zelf, maar met name vanwege de hoeveelheid werk dat op de computer stond. En aangezien ik ruim twee weken niet op kantoor ben geweest, waren er geen backups gedraaid...
Na oma thuis gebracht te hebben, draaide ik meteen om richting het vliegveld. Uiteraard lag de laptop niet meer op de machine, maar de mensen in de garage zeiden dat er inderdaad een laptop was gevonden en was afgegeven bij de informatiebalie. En ja, daar lag die inderdaad. Moet je eens op Schiphol proberen, je laptop laten slingeren... Ik ben zeer dankbaar voor de Canadese eerlijkheid. Wat een prettige cultuur is dit toch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten