De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zaterdag 2 mei 2015

Weekje Nederland & UK

Deze week werden weer de nodige airmiles gemaakt; ik vloog via London maandagavond naar Rotterdam. Jawel mijn geboortestad; hier was dit jaar de jaarlijkse conferentie van de Antarctica reisorganisaties, IAATO, http://iaato.org. Een belangrijke bijeenkomst, want je kunt je voorstellen dat het reizen naar zo’n afgelegen, gevoelige en bedreigde plek de nodige eisen stelt aan de uitvoering. Twee Quark medewerkers en één Zegrahm teamlid waren de hele week aanwezig; ik op dinsdag en woensdagochtend. Op de borrel van dinsdagavond kwam vriend Jeroen opdagen, en samen namen we mijn collega’s uit voor een goede Indonesische rijsttafel. Het was voor mij ook een goede gegelegenheid om wat zakenrelaties in Nederland te ontmoeten en heel even bij moeders langs te gaan.

Donderdagochtend vloog ik terug naar London, om daar met een mooi lenteweertje ook weer de nodige afspraken af te werken. Vrijdagavond vloog ik weer terug naar Toronto voor 24 uur; om daarna weer de grote oversteek terug te gaan maken…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten