De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

maandag 15 november 2010

Weer Thuis

De laatste zin van mijn vorige blog, “Ik ben bijna thuis”, had ik niet moeten schrijven. Want nog geen half uur later draaide mijn vliegtuig eindeloos rondjes boven een mistig Toronto. Totdat de brandstofmeter een beetje laag stond; toen weken we uit naar het Amerikaanse stadje Bufalo. Dit stadje ligt aan de Amerikaanse zijde van de Niagara watervallen. Na ruim 1,5 uur op Bufalo gewacht te hebben (en weer volgetankt) hervatten we onze vlucht van nog geen 20 minuten verder naar Toronto.
Thuis wachte me uiteraard heel veel knuffels – met name kleine Aimee bleef de rest van de dag aan mij plakken. We maakten een uitstapje naar de speeltuin in ons wijkje.

Op zondag maakten we een uitstapje naar Springridge farm buiten Toronto. http://www.springridgefarm.com Deze boederij zou helemaal al in kerstsfeer zijn. Dat viel een beetje tegen, maar het was net als een paar weken geleden bij Whitemore’s een echte speelboederij, dus helemaal ideaal voor de kids. Diertjes, een doolhof, klim en speel traktoren, een ritje met een traktor, een klimhooiberg. Genoeg vertier!

2 opmerkingen:

  1. Hoi
    Hans Isabel en kids.
    Wat een leuke fotos,en log.
    Gisteren naar jullie huis geweest
    De vloer is heel mooi
    Op de creche,dat vond ik niet leuk. Geen AImee
    Alles geregeld
    Liefs Dicky
    Oja Dennis heefd alles op mijn computer weergoed gemaakt
    hij heeft nu alles met mijn computer gekoppeld en kan meekijken,en helpen
    Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hans en Isabellen en Kevin en Aimee.

    Dennis heeft een computer op afstand overname geinstaleerd. Wel handig. Kunnen wij hier vanuit Veenendaal de computer van Dicky overnemen. Dan kunnen we sneller helpen.

    Groetjes,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen