De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

maandag 15 juli 2013

Afkoelen in het zwembad

Zondagochtend werd ik om half negen wakker. Ik was verbaasd dat ik de kinderen nog niet gehoord had. Even later werd ik zelfs ongerust en ging ik maar even beneden kijken. De kinderen bleken echter nog heerlijk als roosjes te slapen, geweldig! Wel werd Kevin door mijn gesluip door zijn kamer wakker, jammer!

We hadden deze ochtend toch geen haast, want de judoschool was nog steeds gesloten vanwege de doorweekte judomat door de overstroming. Daarom werd het een hele dag thuis in de tuin. Het was weer zonnig en heet zomerweer, dus het zwembad werd veelvuldig door allemaal opgezocht. Filmpje! http://www.youtube.com/watch?v=AJh9L94yjp4&feature=c4-overview&list=UUvlTmnh1DMZBNL6jUBclWqg

’s Avonds bestelden we op verzoek van de kids een keer lekker makelijk pizza, dus het werd het een tweede vakantiedag lekker thuis. Heerlijk, eindelijk zomer in Toronto!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten