De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

maandag 1 juli 2013

Airmiles vliegen

Het was weer een druk weekje airmiles bij elkaar vliegen. Ik vloog maandagavond naar London, voor twee meetings op dinsdag, waarna ik doorvloog naar Seattle. Daar had ik kennismakingmeetings met mijn nieuwe teams (Europe Express/Go Today en Zegrahm Expeditions), voordat ik donderdagnamiddag weer terug vloog. Ik moet zeggen dat Air Canada prima voor haar vaste reizigers zorgt. De service is goed, beter dan KLM, je krijgt overal voorrang, je wordt extra in de watten gelegd en uiterdaard spaar je snel veel airmiles. Zo snel dat we met het gezin na het bezoekje aan Las Vegas in april, nu al weer tickets voor iedereen naar Costa Rica bij elkaar hebben. Want in augustus gaan we daar met het gezin wat bestemmingen testen van mijn nieuwe bedrijven. Leuk!

Minder leuk was dat, toen ik rond middernacht afgelopen donderdag aankwam, ik in de taxi ruim twee uur in de file stond. Vanwege wegwerkzaamheden had men de 2x7 banen van de slagader 401 teruggebracht naar één baan voor elke kant. Dan kan je niet maken, ook niet om middernacht. Want een heus nachtelijk verkeersinfarct was het gevolg. Je kon me daarom op vrijdag bij elkaar vegen. Gelukkig was vrijdag het begin was van een lang weekend, Canada Day weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten