De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 7 juli 2013

Kort weekje

Na een lang weekend volgde een kort weekje. Een weekje waarin weer voldoende gebeurde. Zo hadden we alle officiele aankondigingen van mijn nieuwe job. Ik ben erg blij om langer met Quark Expeditions te mogen werken; het is denk ik één van de meest fascinerende producten die je maar kan bedenken en het team is zo passioneel en gedreven. Aan de andere kant geven de nieuwe verantwoordelijkheden ook weer nieuwe uitdagingen. En we mogen nog minimaal een jaar in Toronto blijven, waar het hele gezin erg blij mee is. Op het werk werd dit dinsdag gevierd; men had een fantastische taart voor mij gemaakt. Uiteraard glutenvrij en gemaakt door iemand wiens hobby het is om lekkere dingen te maken; het is dezelfde vrouw die eerder voor Aimée chocolade pinguins had gemaakt.

Woensdagavond hadden we een etentje met het Quark crisisteam, als afsluiting van helaas een wat nare periode. Wij gingen uit eten bij Milagro, opnieuw een ontdekking, want het was het lekkerste Mexicaanse eten wat ik ooit gegeten heb. Een restaurant dus weer voor op ons lange lijstje van goede restaurants in Toronto http://www.milagrorestaurant.com

De kinderen gingen deze week naar een dierenkamp en kwamen elke avond enthousiast thuis. Leuk dat ze samen kunnen gaan; ze blijven een lieve broer en zus voor elkaar.

En tenslotte het weer in Toronto. Het is hier warm en benauwd, maar nog steeds vrij nat. Er valt gedurende de hele week veel regen. Niet dat het elke dag 24 uur regent, er zijn gelukkig ook genoeg goede perioden. De traditionele droge periode blijft dus nog even weg. Ik heb het al eerder geschreven; het warme vochtige weer zorgt ervoor dat onze tuin in een jungle is veranderd. Echt ongeloofelijk hoe alles groeit en bloeit. Ik kan wel elke dag het gras maaien…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten